רוצים להוציא רישיון לאופנוע A1 ולא יודעים מה זה ידרוש מכם? אם אתם רוצים להוציא את הרישיון הזה כדאי שתדעו כי מדובר באופנוע או קטנוע שהספק שלו מגיע לכל היותר לארבעים ושבעה כוח סוס.

כאשר מדברים על כוח סוס מדברים למעשה על הדרגה שבו נמצא האופנוע ומה זה מאפשר לכם בסופו של דבר.

מתי אפשר להוציא רישיון?

רישיון לאופנוע 1A אפשר להוציא בגיל שבע עשרה וחצי, או יותר נכון ניתן לומר כי אפשר להוציא אך ורק תאוריה וללמוד רק את הפן העיוני. הגיל שאפשר להתחיל ללמוד בצורה רצינית באופן המעשי הינו גיל שמונה עשרה ולמה? כי לגשת למעשה למבחן הסופי אפשר לגשת רק לקראת גיל שמונה עשרה.

כמה שיעורים צריך כדי להוציא רישיון על אופנוע 1A ?

כדי להוציא רישיון על אופנוע 1A יש צורך לבצע לכל היותר כחמישה עשר שיעורים וכל שיעור אמור להיערך ארבעים דקות. כמו כן, חייב אדם לבצע שמונה שיעורים של ארבעים דקות במידה ויש כבר רישיון על קטנוע. גם שיעור זה יתרחש כארבעים דקות ולא פחות מכך.

מה צריך לעשות כדי לקבל את הרישיון? תנאים

כדי לקבל את הרישיון חשוב להגיש תמונה של האדם המבקש, אחר כך למלא את כל הפרטים בצורה מקוונת ולא לפסוח על הצהרת בריאות המאשרת כי אכן האדם המבקש הוא בריא ויכול לנהוג ללא כל בעיה.

כמו כן חשוב לציין גם בדיקת ראייה המאפשרת לנהוג בצורה בטוחה וללא כל בעיה. אנשים שיש להם בעיות ראייה, יידרשו להסתייע בעדשות או במשקפי ראייה.

מה חשוב לדעת באופן כללי על הרישיון?

כדי להקל על הנסיעה ולאפשר אותה חשוב ביותר שלא להרכיב אף אדם מאחוריכם למשך החודשיים הראשונים.

כמו כן, אם יש כבר רישיון על רכב רגיל אזי האדם שיוציא את הרישיון לא יחויב להוציא בשנית תאוריה אלא להציג ואז לקבל את הפטור מתוקף זה שיש לו את האישור ביד.

בסיכומו של דבר, אלו הדברים שחשוב לעשות לפני שניגשים לקבל רישיון 1A.

By admin